Euronics - Hrdý partner ženského futbalu UEFA

Euronics - Hrdý partner ženského futbalu UEFA

EURONICS GROUP, popredná maloobchodná skupina spotrebnej elektroniky v regióne EMEA, je od 20.05.2021 najnovšou globálnou značkou, ktorá sa zaviazala podporovať ženský futbal UEFA tým, že sa stala oficiálnym sponzorom všetkých ženských súťaží UEFA vrátane Ligy majstrov žien UEFA a ženského EURO 2022 a 2025. Euronics Group a jej členské organizácie sú zároveň hrdými oficiálnymi partnermi kampane Together #WePlayStrong.

Oznámenie štvorročného kontraktu ponúka členom Euronics Group ako oficiálnym maloobchodným partnerom Electronics vzrušujúcu príležitosť pokračovať vo využívaní étosu Euronics vytvárania „ľudského dotyku v digitálnom svete“. Okrem toho poskytuje členom skupiny možnosť pozývať fanúšikov futbalu, aby sa zúčastnili aktivačných príležitostí online aj v obchode.

Vďaka partnerstvám bude 22 medzinárodných členov Euronics Group podporovať ženský futbal v každej zo svojich komunít tým, že sú hlavnými partnermi Ligy majstrov UEFA žien, EURO žien UEFA, majstrovstiev Európy žien do 19 a 17 rokov UEFA a ženských majstrovstiev UEFA. Futsal EURO, ako aj program UEFA Together #WePlayStrong, ktorého cieľom je povzbudiť viac dievčat a žien, aby hrali futbal.

"Toto partnerstvo je kľúčovým míľnikom pre skupinu Euronics." hovorí Hans Carpels, prezident Euronics GEIE. „Sme nadšení, že môžeme aktivovať toto partnerstvo UEFA v našich miestnych komunitách s našimi členmi, dodávateľmi a partnermi. Poskytuje nám príležitosť spoločne vylepšiť „krásnu hru“.

„Sme potešení a hrdí, že sme jednou z priekopníckych značiek v podpore ženského futbalu UEFA na všetkých úrovniach,“ dodal John Olsen, výkonný riaditeľ Euronics Group. „Toto je elektrizujúci moment vo vývoji tohto športu – a pre naše podnikanie. Zaviazali sme sa k budúcnosti ženského futbalu a sme nadšení, že môžeme prostredníctvom tohto partnerstva pomôcť urýchliť hru žien." ukazuje rýchlosť, akou sa rozvíja ženský futbal, akou sa táto ambiciózna značka rozhodla pre partnerstvo s nami,“ povedala Nadine Kessler, šéfka ženského futbalu UEFA.

„Ženský futbal má obrovský potenciál a niekoľko nasledujúcich rokov bude na našej ceste neuveriteľne vzrušujúcim obdobím. Ženská Liga majstrov UEFA so skupinovou fázou 16 tímov, ako aj centralizovaným marketingom a televíznym spravodajstvom od budúcej sezóny a UEFA Women’s EURO budúceho roka v Anglicku poskytne Euronics vynikajúce príležitosti na zvýšenie viditeľnosti na kľúčových trhoch.

Základom tohto partnerstva je spoločná viera v obrovský potenciál ženského futbalu. Prostredníctvom tohto 4-ročného záväzku sa Euronics Group snaží podporiť rast hry podporou plánu UEFA upevniť futbal ako vedúci ženský tímový šport v Európe.

Euronics Group je vedúcou maloobchodnou skupinou spotrebnej elektroniky v regiónoch EMEA a SNŠ, ktorá pozostáva z viacerých značiek ako Euronics, Boulanger, Teknosa, Sharaf DG, Milar, El-salg, Foxtrot, Electro World, aby sme vymenovali aspoň niektoré v 37 krajinách. Skupina, ktorá zahŕňa viac ako 8 500 predajní, prináša spotrebiteľom inovatívne elektrické produkty prostredníctvom univerzálneho viackanálového prístupu. Euronics Group vykazuje stabilný medziročný rast obratu a výnosov od svojho založenia v roku 1990, bez ohľadu na obdobia ekonomickej nestability, čo dokazuje, že zameranie skupiny na služby a inovatívne riešenia nemá na jej trhu obdoby.